1/2

Intrebari si Raspunsuri

Intrebari si Raspunsuri

QCum Funcționează?
A

Cele mai multe dintre ofertele noastre incep de la ora 10 dimineata, si dureaza timp de 24-268 ore (1-7 zile). Daca va abonati la newslleter-ul nostru zilnic, va vom anunta atunci cand incep noile oferte. Va puteti abona, de asemenea, la newslleter-ul saptamanal, pentru a obtine o parte din ceea ce se intampla pe parcursul saptamanii.

Va recomandam sa ajungeti mai devreme pe site-ul nostru pentru a putea comanda produsele disponibile din toate ofertele noastre. Cand adaugati produse ce fac partea din "Oferta Zilei" sau "Doar Azi", in Cosul de cumparaturi, produsele sunt rezervate pentru 10 minute, inainte ca acestea sa devina disponibile din nou pentru alti clienti.

QMa pot inregistra fara CNP?
A

DA, dar nu puteti comanda fara CNP. Facem eforturi zilnice in a securiza cat mai bine procesul de cumparaturi, astfel incat CNP-ul este obligatoriu pentru comenzile efectuate pe site. CNP-ul este folosit pentru vericarea numelui cardului.

QPot comanda fara sa ma inregistrez?
A

DA, dar in pagina de comanda trebuie sa completati majoritatea datelor necesare pentru inregistrare : Nume, Prenume, CNP, adresA

QPot sa primesc oferte pe email daca nu sunt Inregistrat?
A

Da, va puteti inscrie in newslleter-ul nostru, fara a detine un cont, dar nu puteti comanda fara un cont.

QPentru oferta zilei trebuie sa ma inregistrez separat?
A

Ofertele prezentate pe site-ul nostru, sunt doar pentru membri.

QAm cont, dar nu mai mai pot autentifica?
A

Conturile sunt valabile un numar de 90 de zile, de la ultima comandA In cazul in care nu ati mai folosit site-ul nostru, contul dvs este dezactivat. Membrii care nu respecta termenii si conditiile site-ului nostru, isi pierd dreptul de a detine un cont si in majoritatea cazurilor, de a accesa site-ul nostru.

QCare este diferența intre "Comandă" si "Adaugă in Coș" ?
A

Fiecare produs ca ofera 3 optiuni.

  1. Optiunea: Comanda va trimite automat la pagina de platA
  2. Optiunea: Adauga in Cos va ofera posibilitatea sa comandati mai multe produse, inainte sa finalizati comanda
  3. Optiunea: Imi Place : Va ofera posibilitatea sa salvati intr-o lista de produse favorite, produsele pe care doriti sa le comandati ulterior.
QUnde gasesc cosul de cumparaturi?
A

Pe fiecare pagina a site-ului, click pe "cos" in zona de sus / dreapta, deasupra la "cautare". Cosul este activat si pe partea dreapta a site-ului, impreuna cu lista de favorite si cu produsele vizualizate recent.

Cand ati decis sa comandati, folositi optiunea "comanda" si sunteti directionati catre platA

QPot sa anulez anumite produse dintr-o comanda?
A

[Contul meu > istoric comenzi] aveti optiunea "anuleaza".

QPuteti livra o comanda la mai multe adresa?
A

Toate produsele dintr-o comanda, se livreaza la o singura adresa, datorita costurilor fixe de transport si serviciile din vamA

QCum folosesc Cosul de Cumparaturi?
A

Dupa ce ati selectat optiunile produsului dorit, sau din lista de produse favorite, puteti adauga produsul (ele) in Cos. Produsele aflate in cosul de cumparaturi, le puteti verifica folosind butonul "cos" din meniul de sus.

QDaca am adaugat produse in Cos pe alt calculator?
A

Daca sunteti logat (autentificat) in cot, puteti adauga produse in cos, pe calculatoare diferite, si le puteti verifica de pe calculatoare diferite. In cazul in care nu aveti un cont, doar produsele adaugate pe un singur calculator sunt vizibile.

QProdusele din Cosul de cumparaturi au disparut.
A

Produsele adaugate in cos, dupa ce v-ati autentificat, sunt pastrate in cos pentru 30 de zile. In cazul in care ati comandat produsele, sau acestea nu mai exista in ofertele noastre, produsele din cos sunt sterse automat.

QNu pot adauga anumite produse in Cos.
A

Ofertele ce contin produse cu optiunea "oferta zilei" sau "Doar azi" nu pot fi adaugate in Cos si comandate mai tarziu, sau in alta zi. Acest tip de produse trebuiesc comandate instat, si nu pot fii adaugate in cos, pentru o comanda ulterioarA

QCe optiuni de plata sunt disponibile?
A

Metodele de plata sunt:

1. Plata cu cardul (debit & credit) Visa & MasterCard

2. Plata prin Paypal.

QCum pot returna anumite produse?
A

Nu toate produsele din ofertele noastre se pot returna. Va rugam sa verificati produsele din comanda dvs care au posibilitatea de retur. Produsele livrate in alte conditii, decat cele prezentate in ofertele noastre si care au obtiunea de retur, se pot returna printr-o cerere de retur din "Contul Meu" > retur.

QCare este perioada de retur?
A

Produsele se pot returna (in cazul in care au activa aceasta optiune) in maxim 30 zile lucratoare de la livrare. Va rugam sa verificati comanda in momentul livrarii. In caz de retur, veti fii nevoit(a) sa suportati cheltuielile de transport.

QCare sunt motivele acceptate pentru retur?
A

Motivele acceptate pentru returul produselor din ofertele noastre sunt:

  1. Produsul nu functioneaza > in cazul produselor electronice & it. Va rugam sa verificati produsele la livrare.
  2. Produsul nu este sigilat > in cazul produselor electronice & it. Va rugam sa verificati produsele la livrare.
  3. Marimea nu se potriveste > in cazul produselor de imbracaminte si incaltaminte.

Va rugam sa verificati cu atentie tabelul de marimi, pentru fiecare produs, inainte de comandA Marimile difera de la brand la brand.

QCare sunt conditiile de retur?
A

Produsele care se pot returna, trebuie sa fie in aceasi stare in care le-ati primit, in cutia originala si foarte important, ne-purtate sau spalata, in cazul produselor textile.

QCare este este procedura de retur?
A

Daca ati decis sa returnati unul sau mai multe produse, in termen de maxim 5 zile lucratoare de la livrare, va rugam sa trimiteti o cerere de retur (Contul meu > Retur), specificand motivele pentru care doriti retur. Dupa aprobarea cererii de retur (maxim 24h), veti primii instructiunile pentru trimiterea pachetului. Produsele sunt trimise la partenerii nostrii din Bucuresti, pentru verificare si dupa aprobare sunt trimise in Statele Unite.

Costurile pentru transportul produselor returnate sunt suportate de catre dvs.

QCare sunt costurile de retur?
A

Costurile de retur depinde de la magazin la magazin si sunt in cele mai multe cazuri, costurile platite catre curier.

Nu trebuie sa platiti curierul! Pretul pentru retur, este oprit automat din suma returnata, si toate formalitatile de retur sunt efectuate de catre echipa noastră

QCum primesc contravaloarea produselor returnate?
A

Aveti 2 optiuni: plata in contul dvs, sau cupon online de valoarea sumei.

QIn cat timp primesc contravaloarea returului?
A

Dupa ce ati depus pachetul la curier si aveti confirmarea de expediere, daca ati ales optiunea de plata, contul dvs este creditat in termen de 7-14 zile, in functie de banca dvs. In cazul in care ati ales optiunea de "creditare cont", suma este creditata in contul dvs in termen de 24h. Suma din cont o puteti folosii oricand la urmatoarele comenzi.

QVreau sa schimb unul sau mai multe produse.
A

In cazul anumitor produse (incaltaminte, imbracaminte ...) si doar daca produsele (incluzand optiunile dvs) sunt pe stoc, va putem oferii posibilitatea sa schimbati produsele. Pentru mai multe iinformatii va rugam sa contactati departamentul de customer service la nr de tel: . In cazul in care nu exista posiblitatea unui schimb (lipsa stoc), atunci puteti trimite o cerere de retur.

QAm folosit un cupon de reducere, mai este valabil in caz de retur?
A

Daca cererea dvs de retur a fost aprobata, veti primii suma platita din care se scad cheltuielile de transport pentru retur. Cuponul folosit, este re-activat si il puteti folosii la o comanda viitoare.

QCe se intampla daca nu se comanda numarul minim de produse?
A

In cazul ofertelor colective, daca numarul minim de comenzi nu se indeplineste, toate produsele comandate sunt anulate automat. In cazul ofertelor colective, cardul dvs este debitat doar cand se indeplinesc conditiile pentru oferta respectivA

Utilizare site

QMai pot comanda un produs dintr-o oferta expirata?
A

In cazul in care oferta nu mai este valabila, butonul de "adauga in cos" sau "comanda" nu mai este activ. Dar aveti opiunea sa va anuntam cand acel produs este introdus in ofertele noastre. Pentru produsele cu cereri multiple, facem tot posibilul sa le readucem in ofertele noastre.

QCate produse pot comanda dintr-o singura oferta?
A

Fiecare oferta are specificat numarul maxim de produse ce pot fii comandate. In functie de tipul produsului si de oferta noastra, puteti comanda unul sau mai multe produse din aceasi ofertA

QCat timp este o oferta activa?
A

Fiecare oferta are o limita de timp sau de cantitate. In cazul in care perioada de timp a expirat, oferta nu mai este valabilA In cazul in care s-au vandut toate produsele din oferta respectiva, oferta nu mai este valabila, fie ca perioada nu a expirat.

QCand se livreaza comanda?
A

Comenzile sunt livrate in termen de 7-12 zile lucratoare de la terminarea ofertei in cazul ofertelor colective, si in 7-12 zile lucratoare de la comanda, in cazul ofertelor generale.

Zilele de sambata, duminica si sarabatorile legale, nu se iau in calcul.

QPot verifica situatia transportului?
A

In Contul meu > Comenzi > Livrare, puteti verifica unde se afla pachetul dvs. In momentul in care comanda dvs ajunge in Romania, veti primii un sms de informare.

In tranzit : Coletul dvs se afla in tranzit

Livrare: Coletul dvs este la curier.

Livrat: Coletul dvs a fost livrat.

QCum se calculeaza pretul transportului?
A

Pretul difera de la o oferta la alta, in functie de magazinul online sau producatorul de la care comandam produsele aflate in ofertele noastre. Pretul difera si in functie de localitatea din Romania in care doriti livrarea

Pretul exact al transportului il puteti calcula in pagina "cos de cumparaturi" folosind optiunea calcul transport.

Ofertele cu transport gratuit, beneficieaza de transport gratuit indiferent de adresa de livrare.

QAs dorii sa schimb adresa de livrare.
A

Adresa de livrare trebuie sa fie identica cu cea a cardului. Nu se poate livra la alta adresa, din motive de securitate.

Clientii Prime, pot cere schimbarea adresei de livrare, contactand departamentul de Customer Service la nr:

QCat dureaza transportul in cazul unui retur?
A

Dupa confirmarea acceptarii returului, transportul dureaza intre 1-4 zile lucratoare.

Missing