Retur

In situatia in care se doreste returnarea produsului NEFOLOSIT/NEPURTAT, produsul trebuie returnat în aceeași stare în care a fost livrat (rugam ca, pe cat posibil, sa trimiteti produsul in ambalajul original cu toate accesoriile, documentația complete, cu etichetele intacte, deoarece si ambalajul contine elemente de autenticitate ale produsului si producatorului, conferind clientului garantia ca produsul este original).

În cazul în care produsul returnat prezintă, urme de deteriorare, uzura, purtare, utilizare, zgârieturi, lovituri, accesorii ori documentație lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse."

VOR FI REFUZATE COLETELE TRIMISE DE DUMNEAVOASTRA RETUR, DACA ACESTEA NU SUNT AMBALATE EXACT ASA CUM LE-ATI PRIMIT !

În cazul în care produsul returnat prezintă urme de uzura, purtare, utilizare, zgârieturi, lovituri, accesorii ori documentație lipsă, ne rezervăm dreptul de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri repetate săvârșite de client, inclusiv pentru refuzuri constant și repetate de preluare a comenzilor lansate de pe un cont de client etc. fără o notificare prealabilă.

Pentru cumpărăturile online cu livrare prin curier:

Cumpărătorul este obligat să notifice costo.ro intenția de a returna conform termenului stipulat în Art. 7. DREPTUL DE RETRAGERE alegând una dintre următoarele variante:

a) prin înregistrarea unei cereri de retur/exercitarea dreptului de retragere;

b) printr-o declaraţie neechivocă în care să vă exprimați decizia de retragere din contract și pe care să ne-o trimiteți scris via e-mail pe adresa info@costo.ro.

Nu acceptăm colete retur cu plata la destinatar în cazul retururilor efectuate cu alte companii de transport decât cele agreate de Vânzător.

Contravaloarea produselor deteriorate în timpul transportului ca urmare a ambalării necorespunzătoare în cazul unei returnări de produs sunt suportate de către dvs.

În cazul exercitării dreptului de retragere, nu mai târziu de 14 zile de la data la care ne-ați informat și înapoiat Bunurile vă vom rambursa toate sumele pe care le-am primit drept plată din partea dvs., fără întârziere nejustificată prin transfer bancar în termen de 14 zile lucrătoare de la momentul confirmării recepției și verificării integrității coletului returnat, Cumpărătorul fiind obligat să menționează numărul contului IBAN și numele titularului de cont.

In situatia in care Cumparatorul doreste schimbarea produsului livrat cu un altul cu acelasi cod de identificare insa de o alta marime, ori a constatat ca prezinta neconformitati, trebuie sa inainteze solicitarea in termen de 14 zile de la primirea produsului initial, situatie in care costul transportului este suportat de Vanzator.