Livrare

Recomandarile Zapatos privind returnarea produselor:

Daca te-ai decis sa returnezi produsul achizitionat, te rugam sa tii cont de urmatoarele aspecte:

  • Pentru a putea beneficia de drepturile de returnare, iti recomandam sa returnezi produsul in starea in care l-ai primit: in ambalajul original (cutie sau punga), cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit, fara a interveni in niciun fel asupra acestuia, si sa ambalezi coletul corespunzator (in hartie sau nylon), inainte de a fi predat curierului.
  • De asemenea, pentru a evita refuzul cererii de returnare, este recomandat sa eviti returnarea produselor deja folosite sau deterioritate, deoarece, in acest caz nu sunt indeplinite conditiile de returnare, iar acest lucru va atrage dupa sine plata taxelor de curier dus-intors.

Verificarea produselor returnate:

Toate produsele returnate sunt analizate individual, in detaliu, de catre specialistii nostri, iar procesul de verificare se realizeaza in fata camerelor de supraveghere pentru a exista o transparenta maxima in analiza cererii tale de returnare.

Costurile de returnare:

Optiunea privind modalitatea de returnare a coletului iti apartine in totalitate la fel si alegerea curierului (nu sunt acceptate retururile prin Posta Romana) prin care vei trimite coletul. Costul expeditiei produselor retururnate este suportat in totalitate de catre client si nu de catre zapatos.

Daca doriti sa returnati coletul prin serviciile noastre de curierat, va comunicam procedura:

1. Apelati firma Urgent Cargus 021.9330 (ridicare din Bucuresti) / 021 9282 (ridicare din provincie) pentru a solicita ridicarea coletului.

2. Ambalati produsul intr-o punga distincta in asa fel incat awb-ul de la curier sa nu deterioreze cutia produsului

3. Completati formularul de retur de pe aceasta pagina

4. Cand ajunge curierul la dvs. va rugam sa oferiti aceste detalii pentru livrare:

Boutique MALL SRL

CTPARK Nord, Soseaua de Centura 5, Stefanesti, București Ilfov

021 555 9090

5. Important sa mentionati: Plata expeditiei la destinatar!

Taxa de retur perceputa este de 15 lei si se va scadea din valoarea sumei de returnat.

Daca nu doriti retur prin firma noastra de curierat, va rugam sa trimiteti Dvs. coletul prin orice alta firma de curierat.”

Important: Zapatos nu accepta primirea coletelor trimise cu ramburs.

Returnarea contravalorii produsului:

Returnarea contravalorii pretului de achizitie a produsului se va face de catre Zapatos, conform O.U.G. 34/2014, art. 13, alin. 1, 2 şi 3, in termen de 14 zile prin una dintre urmatoarele optiuni:

  • virament bancar: din contul Boutique Mall in contul tau;
  • refund pe cardul prin care a fost efectuata plata (doar pentru comenzile platite cu cardul);

Motive pentru care Zapatos refuza returul produselor:

  • deteriorarea fizica a ambalajului original (cutie sau punga) sau aplicarea bandei scotch direct pe acesta datorata neambalarii corespunzatoare (in hartie sau nylon) realizate de catre client sau curier (in cazul in care acesta din urma este nevoit sa sigileze continutul coletului, daca expeditorul nu o face);
  • deteriorarea sau murdarirea produsului din cauza neambalarii corespunzatoare si a deteriorarii prealabile a ambalajului original;
  • utilizarea produselor si trimiterea acestora cu semne de uzura sau mirosuri improprii.
  • cerere de retur trimisa dupa 14 zile de la primirea coletului

Important!

zappatos.ro isi asuma dreptul de a refuza rambursarea coletelor care vin ambalate necorespunzator.

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara deteriorari, fara defecte (exceptand situatia in care clientul a semnalat prezenta unui defect catre reprezentantii zappatos.ro). Toate coletele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost primite, in ambalajul original, nedeteriorat, fara scoci lipit pe acesta.

Transport Gratuit la comanda de minim 249 lei.

Tarif de livrare

La costo.ro, totul este în avantajul tău! Acum ai transport gratuit la comanda minima de 249 lei!

Tarif livrare standard: 16.80 lei

Pentru situațiile în care transportatorul majoreaza tariful de livrare, ne rezervăm dreptul, la rândul nostru, să modificăm acest preț. Majorarea de preț întra în vigoare și se aplică tuturor livrărilor expediate după anunțarea majorării.

Termene de livrare

Livrarea se face doar pe teritoriul României:

  • între orele 8.00 - 18.00 Luni - Vineri
  • între orele 8.00 - 16.00 Sambata

*in functie de curierul zonal, programul poate varia

Livrarea se va face în maxim 2 zile lucratoare pe teritoriul municipiului Bucuresti si in termen de 2 zile lucratoare oriunde in tara, de la plasarea și confirmarea cu succes a comenzii, la adresă specificată.

Conditii de livrare

Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat dvs. în momentul în care dvs. sau o parte terţă desemnată de dvs., alta decât transportatorul, întră în posesia fizică a produselor comandate.

Nu acceptăm onorarea comenzilor prin transportatori indicați de dvs. În acest contract, doar Vânzătorul poate avea opțiunea alegerii transportatorului.

Exceptii

Pentru Perioadele promoționale (Black Friday, Crăciun, Anul Nou, Paște, etc.), termenul de livrare al comenzilor plasate în intervalul desfășurării campaniei, poate fi diferit de cel afișat pe site-ul costo.ro și se va face într-un interval de până la 5 zile lucrătoare de la acceptarea și confirmarea comenzii de către operatorii noștri

Ne rezervăm dreptul de a nu mai onora și expedia comenzi persoanelor care nu și-au îndeplinit obligațiile contractuale, pecuniare sau de altă natura fată de costo.ro

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a anula comenzile cu date de contact incomplete/incorecte în lipsă unui răspuns din partea Cumpărătorului.

Ne rezervăm dreptul de a nu mai expedia comenzi persoanelor pe contul cărora se înregistrează cel mult doua comenzi a căror livrare nu a putut fi efectuată cu succes în decurs de o lună.

După o încercare de livrare nereușita din culpa clientului, efectuata de către firmele de curierat partenere, comanda dvs. va fi considerată anulată, iar acest contract reziliat.