Marimea nu ti se potriveste? Iti doresti alt model sau culoare?

Specialistii Costo sunt gata sa-ti raspunda la orice intrebare. Contacteaza-ne 021.555.76.76 (L-V 10:00 - 20:30) email: [email protected] si ne ocupam noi de tot!

Marimea nu se potriveste?

  • Solicita schimbarea cu un produs similar in maxim 14 zile de la data primirii coletului.
  • Iti trimitem coletul de schimb contra unei sume de 9 lei**

Iti doresti un alt Model sau Culoare?

  • Solicita schimbarea cu un produs (culoare) diferit/a in maxim 14 zile de la data primirii coletului.
  • Iti trimitem coletul de schimb contra unei sume de 9 lei**
  • Valoarea produsului achizitionat initial va fi scazuta din valoarea noului produs ales si coletul va fi expediat catre dumneavoastra.

Recomandarile Costo.ro privind schimbarea produselor:

Daca te-ai decis sa schimbi produsul achizitionat, te rugam sa tii cont de urmatoarele aspecte:

  • Pentru a putea beneficia de drepturile de returnare, iti recomandam sa returnezi produsul in starea in care l-ai primit: in ambalajul original (cutie sau punga), cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit, fara a interveni in niciun fel asupra acestuia, si sa ambalezi coletul corespunzator (in hartie sau nylon), inainte de a fi predat curierului.
  • De asemenea, pentru a evita refuzul cererii de returnare, este recomandat sa eviti returnarea produselor deja folosite sau deterioritate, deoarece, in acest caz nu sunt indeplinite conditiile de returnare, iar acest lucru va atrage dupa sine plata taxelor de curier dus-intors.

Verificarea produselor returnate:

Toate produsele returnate sunt analizate individual, in detaliu, de catre specialistii nostri, iar procesul de verificare se realizeaza in fata camerelor de supraveghere pentru a exista o transparenta maxima in analiza cererii tale de returnare.

Motive pentru care Costo refuza returul produselor:

  • deteriorarea fizica a ambalajului original (cutie sau punga) sau aplicarea bandei scotch direct pe acesta datorata neambalarii corespunzatoare (in hartie sau nylon) realizate de catre client sau curier (in cazul in care acesta din urma este nevoit sa sigileze continutul coletului, daca expeditorul nu o face);
  • deteriorarea sau murdarirea produsului din cauza neambalarii corespunzatoare si a deteriorarii prealabile a ambalajului original;
  • utilizarea produselor si trimiterea acestora cu semne de uzura sau mirosuri improprii.

Atentie!

costo.ro isi rezerva dreptul de a refuza rambursarea coletelor care vin ambalate necorespunzator.

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara deteriorari, fara defecte (exceptand situatia in care clientul a semnalat prezenta unui defect catre reprezentantii costo.ro). Toate coletele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost primite, in ambalajul original, nedeteriorat, fara scoci lipit pe acesta.